Assign modules on offcanvas module position to make them visible in the sidebar.

Don't have a credit card yet?

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt.

Co można zamówić?

Wszystko.Można zamówić praktycznie wszystko co jest dostępne w ofercie IKEA Gdańsk. Od drobnych zakupów takich jak ozdoby, tekstylia, AGD, zabawki itp. do dużych mebli gabarytowych takich jak łóżka, szafy, stoły, krzesła, kuchnie, itp. Nie przewozimy tylko żywych kwiatów oraz produktów mrożonych.

Jaki jest minimalny koszt usługi?

29 zł. Minimalny koszt naszej usługi to 29 zł

(cena obejmuje wykonanie zakupów i transport pod drzwi domu/klatki bloku - nie obejmuje usługi wnoszenia)

Co zawiera koszt usługi?

Usługę zakupu i transportu. Koszt naszej usługi zawiera: usługę wykonania zakupów w sklepie IKEA Gdańsk oraz usługę transportową do domu klienta.

koszt usługi nie zawiera wnoszenia mebli - jest to usuga osobno zamawiana i opłacana.

W jakie dni jest dostawa?

SZCZECIN oraz miejscowości na trasie GDAŃSK-SZCZECN

dni: wtorki, środy, czwartki, soboty

Zielona Góra, Gorzów co drugą sobotę jeździmy do miejscowości na trasie Gdańsk - Zielona Góra

Olsztyn, Białegostok co drugą sobotę jeździmy do miejscowości na trasie Gdańsk - Białystok

W jakich godzinach jest dostawa?

8.00-21.00. Towar rozwozimy w godzinach 8.00-21.00. Po zebraniu kompletu zamówień na około 2 dni przed dostawą zamówienia klient jest informowany mailowo o dokładnej godzinie dostarczenia ograniczonej w przedziale +/- 60 min. Dodatkowo w dniu dostawy na około 15 min przed przyjazdem informujemy klienta telefonicznie, że zbliżamy się do miejsca dostarczenia.

Czy oferujecie usługę wnoszenia mebli?

TAK. Standardowo nasza usługa nie obejmuje wnoszenia, jednakże przy składaniu zamówienia można zlecić nam dodatkowo usługę wnoszenia mebli, która jest płatna dodatkowo. Nie wnosimy mebli, jeżeli usługa nie została wcześniej zamówiona ze względu na ograniczenia czasowe.

Czy można zamówić transport do innego miasta, miejscowości?

TAK. Można zamówić do miasta lub miejscowości z województwa zachodniopomorskiego, pomorskiego, kujawsko-pomorskiego, warmińsko-mazurskiego, podlaskiego, lubuskiego, wielkopolskiego. Kursy cykliczne odbywają się na trasach

Gdańsk-Szczecin

Gdańsk-Białystok

Gdańsk-Zielona Góra, Gorzów Wlkp.

Wszystkie miasta na trasie cyklicznej są objęte ceną promocyjną. Miasta leżące poza trasą są wyceniane indywidualnie.

Jak wysłać zamówienie?

Zamówienie można wysłać poprzez:

1. Utworzenie listy zakupów na stronie IKEA.pl i przesłanie poprzez „prześlij mailem” w komentarzu prosimy podać telefon kontaktowy, miasto i ulicę (Jest to potrzebne do skalkulowania kosztów)

2. Utworzenie listy zakupów na stronie IKEA i zapisanie jej na swoim komputerze. Następnie listę należy przesłać jako załącznik ze swojego adresu e-mail w treści wiadomości podając telefon kontaktowy, miasto i ulicę (potrzebne do skalkulowania kosztów)

3. Utworzenie listy na stronie IKEA i zapisanie jej na swoim komputerze. Następnie listę należy przesłać jako załącznik dodając ją do „formularza wysyłania listy” na stronie www.ariba.net.pl

<

Jak potwierdzić zamówienie?

Wysyłając e-mail. Zamówienie należy potwierdzić odpowiadając na otrzymanego maila z wyceną usługi w terminie nie później niż 5 dni przed planowanym kursem. Po Twoim potwierdzeniu otrzymasz maila z informacją, że zlecenie zostało przyjęte do realizacji.

Jak anulować zamówienie?

Wysyłająć e-mail. Zamówienie należy anulować mailowo, odpowiadając na maila z wyceną usługi. Najpóźniej na 3 dni przed dostawą towaru.

Jak zmienić zamówienie?

Wysyłając e-mail. Zamówienie można zmienić przesyłając zmodyfikowaną listę zakupów. Najpóźniej na 3 dni przed dostawą.

Czy można zwrócić/wymienić uszkodzony towar?

TAK. Uszkodzony fabrycznie towar należy zgłosić telefonicznie do sklepu IKEA Gdańsk podając numer produktu oraz paragonu/faktury. Towar uszkodzony w transporcie należy zgłaszać bezpośrednio do nas. Wówczas najbliższym transportem dostarczymy nowy produkt. Do zwrotu potrzebne jest oryginalne opakowanie, kompletny towar bez oznak montażu, rachunek ze sklepu (paragon lub faktura).

Czy można otrzymać fakturę na zakupy?

TAK. Jeżeli chcesz otrzymać fakturę na zakupy, wyślij w zamówieniu dane do dostawy i dane do faktury. Nazwa firmy, NIP, adres

Czy można otrzymać fakturę na transport?

TAK. Jeżeli chcesz otrzymać fakturę na transport, wyślij w zamówieniu dane do dostawy i dane do faktury. Nazwa firmy, NIP, adres.

Kiedy będzie kolejny transport?

Informacja o kolejnych kursach promocyjnych jest na bieżąco aktualizowana na naszej stronie internetowej www.ariba.net.pl.

Kurs na trasie Gdańsk-Szczecin odbywa się w każdy wtorek, środę, czwartek, sobotę.

Kurs na trasie Gdańsk-Białystok odbywa się w co drugą sobotę.

Kurs na trasie Gdańsk-Zielona G. odbywa się w co drugą sobotę.

Kiedy następuje płatność?

Gotówka przy odbiorze. Zapłaty za towar i naszą usługę należy dokonać gotówką przy odbiorze zamówienia. Ewentualnie przy większych zamówieniach powyżej 3000 zł wymagamy wpłacenia zadatku w wysokości kosztu usługi na konto bankowe.

Ekspresowe
dostawy

Gwarancja
satysfakcji

10 lat
doswiadczenia